Mobiel adverteren

Mobiel Adverteren is onderdeel van Mobile Marketing. Dit is een verzameling van verschillende methoden om de klant via de mobiele telefoon te bereiken. Dat kan gericht, persoonlijk en soms ook interactief. In een tijd waarin iedereen zijn mobiele telefoon de hele dag bij de hand heeft, biedt deze vorm van adverteren een zeer hoge effectiviteit en groot bereik.

Bij Harundo zijn we onder meer gespecialiseerd in mobiele marketingvormen als Mobile Web Marketing en Ingame Mobile Marketing. Ook kunnen wij apps van organisaties promoten via sitelinks in de mobiele zoekresultaten van Google. Meer weten over de manier waarop wij Mobiel Adverteren doeltreffend kunnen inzetten? Bel ons op 074 82 00 909 voor een vrijblijvend advies op maat.

Wat zijn de voordelen van Mobile Marketing?

Mobile Marketing biedt meerdere voordelen in vergelijking met andere marketingmethoden. Zo leidt de inzet van Mobiel Adverteren tot een uiterst effectieve mediaspend, waarbij onnodige kosten tot een minimum beperkt blijven. Ook de ROI (Return On Investment) uit campagnes op mobiel is vaak bovengemiddeld; hierdoor kan een investering op dit vlak vaak moeiteloos uit.

Een ander belangrijk voordeel van Mobiele Marketing is de unieke manier waarop deze de resultaten uit een mobiele website weet te versterken. Meer dan ooit is een mobielvriendelijke site dan ook belangrijk om het maximale uit advertenties op mobiel te halen. De resultaten van de ads zijn eenvoudig te monitoren en vergelijken met die van andere marketingkanalen.

Waarom Mobiele Marketing inzetten voor jouw bedrijf?

Mobiele Marketing is inzetbaar in verschillende varianten en is nog altijd groeiende. Een zeer interessante vorm is bijvoorbeeld Ingame Mobile Marketing, waarbij de advertenties in games op smartphones verschijnen. Een groot bereik en gerichte targeting van de doelgroep behoren tot de uiteenlopende voordelen van deze marketingvorm.

Ook Mobile Web Marketing is een advertentiemethode met veel potentie. Hierbij verschijnen de advertenties op webpagina’s die speciaal zijn gemaakt voor mobiele telefoons. Een steeds groter deel van de websitebezoekers is afkomstig van een mobiel apparaat en doet ook aankopen via de telefoon. Hierdoor zijn hoge doorklik- en conversieratio’s van advertenties mogelijk.

Welke andere soorten Mobile Ads zijn er?

Natuurlijk zijn er nog vele andere varianten van Mobiel Adverteren. Te denken valt bijvoorbeeld ook aan advertenties in apps (geen gameapplicaties), die vergelijkbare voordelen bieden als Ingame Mobile Marketing. Ook een commerciële SMS- of MMS-boodschap is een voorbeeld van een mobiele marketingmethode.

Mobiele Marketing is een relatief jong vakgebied en daarom zijn de mogelijkheden bij veel bedrijven onbekend. Ook is voor toepassing de nodige technologische kennis vereist, waardoor het uitbesteden van deze marketingvorm aan een specialist geen overbodige luxe is. Dit leidt bovendien tot een vermindering van kosten en meer rendement uit de advertenties.

Adverteren op mobiel: direct aan de slag

Harundo staat bekend als specialist in Mobiel Adverteren en helpt steeds meer opdrachtgevers om de vele voordelen van deze winstgevende marketingmethode te ontdekken. Ook voor jou kunnen wij een maatwerk campagne ontwikkelen, waarmee je jouw doelgroep op mobiel gericht aanspreekt. Wij monitoren de resultaten en sturen tussentijds bij om de ROI steeds verder te optimaliseren.

Meer weten over Mobile Marketing en de wijze waarop jij met je organisatie kunt adverteren op mobiel? Vraag een gratis scan aan of bel direct naar 074 82 00 909 voor een vrijblijvend adviesgesprek.